Oslovte návštěvníky chatbotem

Chatbot pomůže návštěvníkům vaší stránky snadno a rychle získat informace, které hledají. Usnadní lidem orientaci na vašich stránkách a pomůže s propagací vašich produktů, akcí a služeb.

Chatbot


Odpovídá na otázky

Provádí obsahem

Pokládá otázky

Lze napojit na vaše systémy

Lze propojit s Facebookem

Analytické prostředí

Odpoví na otázky

Díky umělé inteligenci chatbot pozná na jaké téma se návštěvník ptá a na otázku automaticky odpoví. Chatbot umí odpovídat na témata, která jsou dopředu připravená pro vaši stránku.

Provede obsahem

V průběhu konverzace chatbot může návštěvníkovi nabídnout další témata, která by ho mohly zajímat. Chatbot provede návštěvníka vašeho webu vybranými tématy.

Pokládá otázky

Ve vhodnou chvíli se chatbot může návštěvníků ptát na otázky. Tímto nenásilným způsobem získáte od návštěvníků cennou zpětnou vazbu. Výsledky odpovědí budete mít v přehledné formě k dispozici v analytickém prostředí.

Lze napojit na vaše systémy

Odpověď chatbota může být statická, nebo ji lze načítat z různých zdrojů, např. webová stránka, informační systém nebo externí databáze. Odpověď může obsahovat text, odkazy, obrázky, videa, mapy apod.

Lze propojit s Facebookem

Chatbot lze napojit na vaši Facebook stránku. Vaši návštěvníci budou moci chatbot používat prostřednictvím Facebook Messenger.

Analytické prostředí

Analytické prostředí vám poskytne přehled o tom, co chatbot umí, jak návštěvníci chatbot využívají, na jaké se ptají otázky a jak se daří chatbotu odpovídat.

Ukázka analytického prostředí, díky kterému budete mít přehled o používanosti, nastavení a schopnostech chatbota.

Jak chatbot funguje

Úlohou chatbota je odpovídat na otázky z vybraných tematických okruhů (témat), které chatbot umí rozpoznávat. Ke každému tématu je přiřazena předpřipravená odpověď, která je při tvorbě chatbota formulována člověkem.

Pokud se uživatel chatbota zeptá na otázku, chatbot pomocí umělé inteligence otázku pochopí a přiřadí jí jedno z témat. Uživateli se následně zobrazí odpověď, která je k tématu přiřazena.

Například jedním z témat může být téma kontakt, které chatbot rozpozná v případě, že se uživatel zeptá některou z otázek např.: Jak vás mohu kontaktovat?, Na jakou emailovou adresu vám mohu napsat? nebo Na jaké číslo vám mohu zavolat? apod. Chatbot následně uživateli zobrazí odpověď.

Existuje mnoho způsobů, jakými je možné se zeptat na téma kontakt. Chatbot využívá umělou inteligenci k tomu, aby byl schopen rozpoznat co největší množství otázek, které do tématu spadají.

Chatbot k otázce přiřadil téma kontakt.

Co když chatbot neví

Chatbot umí odpovídat pouze na otázky, které se týkají témat, na které byl připraven. Pokud se uživatel zeptá na otázku, kterou chatbot nedokáže přiřadit k žádnému z témat, napíše, že se omlouvá, ale že na otázku nezná odpověď.

V takovém případě má uživatel možnost zanechat v chatbotovi svůj email, na který mu pověřená osoba může jeho otázku zodpovědět. Chatbot uloží emailovou adresu spolu s poslední zprávou uživatele do analytického prostředí a pošle pověřené osobě upozornění.

Pokud webová stránka využívá společně s chatbotem i chytré vyhledávání, chatbot nabídne uživateli možnost vyhledat poslední otázku v textech webové stránky.

Chatbot k otázce nedokázal přiřadit žádné téma.